onsdag 17 februari 2010

vad händer?!

ja vad händer egentligen?

jag har gjort grymt snygga vurpor, firat födelsedag, gått på lite spelningar, druckit en massa öl, kramats och kanske hånglat lite, blivit av med min balkong, inte orkat platta håret utan låtit det vara lockigt, har ingen koll på sin ekonomi, firat att bmrc kommer till gbg, planerar kanske lite festivaler till sommaren, drömmer om uteserveringar och vin i en park, drar på mig röda strumpebyxor dagligen för det blåser kallt igenom mina trasiga jeans, skypat lite med pojk i el jay, druckit hysteriskt mkt kaffe och thé, hittat mina svarta glasögon, skämtat med poppojken med det röda håret, läst lite böcker, kollat på film, sovit bort 3 tvättider, pajjat mobilen och fikat sönder mig med allehanda fina människor....

typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar