söndag 24 januari 2010

*ego*

jag är beroende av ett flertal saker, både på gott & ont. men musik, bra filmer och mina fina vänner.
jag gillar människor som är sig själva.
jag äter veganskt
jag säger ja till hyss. nästan jämt.
jag ger mig sällan in i saker som kräver för mycket tid.
jag duktig på att vända på dygnet totalt.
jag stör mig på när planer faller sönder.
jag läser sjukt mycket i perioder.
jag är vackrast när jag är med mina vänner.
jag skrattar ofta. orkar inte vara allvarlig jämt.
jag är en typisk emotjej.
jag har aldrig känt mig så pepp på livet som just nu.
jag är lycklig när jag går på sjukt bra spelningar.
jag trivs inte med folk som ska krusas eller som påpekar deras egna fel hela ti'n.
jag är dålig på tusen saker, som att diska direkt efter att jag ätit. men det gör inte så mycket, för det finns värre saker att vara dålig på.
jag är rädd för att jag en morgon ska vakna upp och må dåligt.
jag älskar att att släppa taget & följa mina impulser. det är för det mesta de som har lett mig in på de finaste gatorna jag traskat på i mitt liv. sånt som kärlek, rosévin, nya bekantskaper & ögonblick.
jag uppskattar när saker går med mig och inte emot mig.
jag tror på att det kommer bli ett bra år detta här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar