onsdag 27 januari 2010

flygplatser

sitter på den hypermoderna flygplatsen säve mitt i snökaos och hoppas att flygplanet kan lyfta i tid. jag menar, så mkt snöar det ju inte, spårisarna gick ju tom i tid, så en konservburk borde ju kunna lyfta tycker man.

veckan fram tills nu har ju gått sjukt fort, hade en riktig emodag i måndags och sket i både brudfika och guldbaggegalan på draken för att jag skulle kunna ligga i soffan och glo på tv och undvika telefonen gick ju sådär liksom. svarade tillslut och fick ett sjukt jobbigt samtal att försöka ta mig igenom.

men tisdagen blev desto bättre, jobbade iofs typ 15 timmar och hade inte sovit nåt innan (huge surprise, i know) men det blev lite aw med bäzstis, vi drack öl och gick sedan hem till henne och hon provade klänningar (som var så sjukt fina!!!) medans jag satt och knaprade knäcke med tartex.

och nu sitter jag här och peppar inför kvällen, som kommer bli sjukt fin.
om vi nu kommer iväg. *pessimist*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar