söndag 17 januari 2010

Vem är Amanda?!

Så fredagen tillbringades i sängen, men datorn i knät och lite juice i ett vinglas för kom igen, fredag ju!!! Och som musik hade jag basgången från svartklubben som huserade nedanför berget. Men jag hade sällskap av finalina och prettopojken via teh internetz, så det var helt okej ändå.

Och i lördags ringde Erik mig för vi hade ju en innestående däjt med zombies att ta hand om, och nu var det visst dags. Så jag hoppade in i duschen, fick världens svimningsattack så jag fick sätta mig ner i badkaret och bara andas lite. För jag har hört att svimma i ett badkar inte är smartaste man kan göra. Plus att jag hade inpackning i håret, så det gick ju ganska bra ändå. *tjej*
Men ner till hagabions medlemsrum där pojkarna, en filt och zombies väntade. Sedan blev det kings, där boysen drack öl och jag höll mig till cola hela kvällen.
Och den obligatoriska promenaden hem också, men efter halva vägen hem fick jag säga til Erik att det inte fanns en chans att jag skulle orka resten av vägen hem, så han fick snällt vänta med mig på hållplatsen tills vagnen kom. Och seriöööst, jag vaknade med träningsvärk idag. Efter en promenad från kings till stigbergstorget. Stabilt.

Söndag då. Lurade med mig Erika till Kellys för lite pommes, cola och girl talk. Fick sedan sällskap av två skägiga typer som visade sig vara ganska najs, så vi stannade kvar och quizzzzade ganska halvhjärtat medans vi snackade resor, musik och gamla och nuvarande pojk/flickvänner. Åh, och 2 flickor kom fram och undrade ifall jag hete Amanda, och det gör jag ju inte, men det finns alltså en till girl i stan som ser ut som jag... Varför har inte jag sett henne liksom?!?!?! Vi kanske kan bli bäztisar och jag kan dra med henne på spelningar och allt sånt.
Och så långsam promenad hem, med pit stop hemma hos Erika för att värma sig lite innan de sista 100 metrarna hem.

Och snart blir det jobbet, vilket känns helt okaj ändå. För nu har jag tröttnat på att ligga hemma och kolla på film. Och så blir det spelning på onsdag. Malin goes pop änna!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar