tisdag 1 september 2009

Höst

Så idag kom hösten till stan.
Eller, nej! Varför inte börja september med en askall morgon vilket innebär att man (läs: jag) byltar på sig asmycket kläder för att sedan explodera och bli värsta högsommarvärmen. Inte liiiite varmt på vagnen alls där på eftermiddagen. Nej då. Inte det minsta. Inte riktigt vad jag väntade mig när jag drog på mig exets gamla Karl Afredtischa med noll pasform som han aldrig kom och hämtade.

Äh, orka bry sig. Satt ändå som en zombie hela vägen hem. Blir lätt så efter 2 timmars sömn och en 13 timmars arbetsdag.

Och brist på sömn gjorde att jag faktiskt bangade hagapuben och tvingade mig själv att sova en stund.

Förövrigt så bestod kvällsmaten av 1 liter fruktsoppa. Vilken nostalgi! Nån dag ska jag orka laga mat också. Har hört att det kan vara bra med näring. Men jag avfärdar det som ett rykte tillsvidare.

Så nu kommer jag vara vaken hela natten. Kanske passar bra att plocka upp nya ipoden och börja välja ut musik som ska få följa med på nya äventyr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar