söndag 27 september 2009

Laddad

Så vart det sista kvällen innan jag börjar jobba igen efter min lilla minisemester. Kommer komma instapplande imorrn nån gång runt halv 5. På morgonen. The joy of waking up at 3.15 (am) knows no limits.

Men det kan jag lätt ha efter dessa ypperligt fina dagarna som varit!

London som sagt, himla bra. Spelningen med hetaste killen någonsin. Och så fann jag mig en söt pojke som kysste mig hej då där på Liverpool Station i solskenet när det var dags att åka tebaka till Göteborg.

Och när jag klev av planet var det dags för några hej då-öl med Erika innan hon åkte på tripp till hufvudstaden för helgen.

Och tjena tjena sedan barkade det hän med en sisådär miljaders öl i sällskap med fina Sara. Och Viktor som slöt upp en stund. I dagarna två. Inte konstigt att huvudet känns lite för litet just nu då...

Åh, ena lillebror är ju i käääärlekens hufvudstad och kastar tjejer i EM, och dom kom på medaljplats! Känner mig töntigt stolt. Speciellt när lillebror måste täcka över sina tatueringar för reglerna är från medeltiden typ. Hem kommer han på onsdag så då måste vi ju fira. Skönt att man ska inventera och hägra på kontoret hela torsdagen då....

Och veckan som kommer dårå?
Jo då, den verkar bli bra den också. Öl med Ullevi, lillebror som fyller myndig, och så vänner som trillar in från utomsockens. Kommer bli himla fiiiint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar