söndag 6 september 2009

Jomenvisst

Fick tokryck i lördags ju!
Pallade inte att vara hemma en sekund till och drog mig ner till andra lång där det dracks öl med mycket fint folk.
Blev igenkänd från jobbet av helt random brud (asså, detta ska jag ta upp en annan dag...)
Träffade kollegor som var ute och svirade.
Den toksöta pojken med halsduken vart ju typ 2 meter lång visade det sig. Skojar inte, nackspärrsvarning!
Fick så fina ord sagda till mig att jag rodnade och tackade ödmjukast.
Bror min slöt upp efter lite övertalning.
Det drogs till röda sten där det vankades utomhusfest och dans.
Fick musiknörda mig lite.
Hittade nog varenda lerpöl på vägen hem förövrigt.
Söndagen började med lååångbrunch i solskenet, skratt och hejdå till Christofer som snart åker till Sheerwoodskogen för att plugga.
Bakispizza på andra lång, filmsnack och planering av framtiden.

Det blev en ganska fin helg trots den tradiga starten.
Och nu börjar jag jobba om en sisådär 4 timmar och jag kanske skulle försöka sova liiiite iaf. Med eh, med betoning på försöka....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar