måndag 21 december 2009

Sjuker

Tror inte det fanns någon dvärg i Snövit som hetter sjuker. Eller?
Jaja, hur som, orkar inte googla. Sjuk är jag iaf. Låg hela kvällen igår med feberfrossa, vilket är valfri gudoms straff till mänskligheten, för när väl frossan släpper är man helt slut, har ont i hela kroppen ända ut till de otvättade hårtopparna och världens huvudvärk.

Får väl se om det är nöffnöff som satt bo i min kropp.

Men ok, det finns vissa grejen med att vara sjuk som är ganska okej, när den värsta perioden är över iaf. Och det är när man orkar slå på tv, peta in en dvd och sedan ligga under täcket och bara vila ögonen på någon annans konstverk. Eller när man kan sätta på lite musik och nynna med samtidigt som man dricker varm choklad.

Men, jag är inte där än.
Just nu svider ögonen, och det gör faktiskt ont på riktigt när jag försöker mig på att lyssna på lite Radiohead. Radiohead är förövrigt mitt band som jag jämt lyssnar på när jag är sjuk. Ingen aning om varför, men det funkar. Jag mår lite bättre.

Så, jag ser sjukt (hehe) fram emot när detta släpper.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar