torsdag 30 juli 2009

T effin P

Gick runt på stan idag en stund och letade febrilt efter en världsplasch att sätta upp istället för den exsisterande tavlan ovanför Tvn och hamnade inne på Akademibokhandeln, tror jag, *går iväg och kollar in kvittot* - japp, Akademibokhandeln.

Införskaffade för ett tag sedan Alfapet, vilket har spelats med ganska mycket alkohol i kroppa och ganska lösa regler några (sjuuukt många) gånger hemma här i majorna. Hur som haver, jag gick förbi spelavdelning och så tänkte jag att klassiskern TP skulle passa bra hemma i bokhyllan och fick en smärre chock - 700 spänn! Kanske är det för jag måste tänka liiiite på utgifterna nu i augusti (ehhh, planering är ju inte min starka sida precis när det gäller privatlivet) men tyckte det kanske vart lite väl dyrt.... Hej, hej släkten lagom till julafton kanske?

Sedan att jag la ut 250 på en plansch på alla världens länder, hmmmm, vi lämnar ämnet där tycker jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar