torsdag 30 juli 2009

Fredag på torsdag

Då har man fredag på en torsdag.

Jomenvisst!

Ska man in på jobbet på lördags för att räkna varenda pinal så blir re så. *Kan ju inte jobba jämt* (hahahaha, eller huuuur?!?!?!)

Problemet med fredag på torsdag är att de som inte är på väg på festivalbus i helga är bakis och grymt opepp på en endaste öl idag. Antingen bakis eller så ska dom jobba imorrn.

Vilket innebär att när jag kommer hem efter grym eftermidda med FinaLina på stan bara tokdäckade i sängen med kläderna på och allt.
Lever ett så spännande liv, i know!

Kanske har nåt med att jag sovit en (1) timme natten tills idag. Men det jämnar la ut sig för jag sov 7 timmar efter tisdagsfyllan? Om man som jag snittar en 3 (4 om jag har tur) timmars sömn när jag arbetar och slår ut 7 + 1 timme på 2 dygn är det ju helt ok. Eller hur?! Blir ju en 4 timmar/natt!!!!!

Fredag på torsdag asså. Tillbringas i soffan med raggsockar på, slötittandes på Spinal Tap. Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar