tisdag 13 oktober 2009

Lillördag

Snart så är vi mitt i veckan och tiden liksom bara flyger förbi. Vem hade kunnat ana det när vi var kids och sommarlovet var en evighet och skolterminerna ännu längre! Nu kommer man vakna och så PANG BOM så är det november och sedan är det jul och hux flux är det nytt år och nya löften som man bryter redan första dagen.

Men innan det blir november så är det onsdag denna veckan och efter jobbet så ska jag springa förbi en liten releasefest och kanske dricka ett glas viiin eller två. Och så lyssna på lite fin musik. Kommer bli gräjt.

Och efter det är det torsdag och då äntligen kommer bästa Erika, Jonas och Erik hem från Prag. Kommer bli fint att ses. Och så blir det ju lite festival på bion i helgen med lite ungdomsfilmer och sedan öl som avslutning.

Och nästa vecka då!

Då drar jag och Erika till skotteland i 5 dagar och vi ska göra allt och ingenting samtidigt. Det enda vi har planerat är en spelning i Edinburgh på onsdagen (tror jag) men annars ska vi bara nöta sulorna på chucksen och mätta magen med öl.

Och att jag sedan på lördag ska plåga mig igenom ett högskoleprov ignorerar jag tillsvidare. Det där med planering alltså. Inte alltid min starka sida. Men! Det vankas spelning på lördagskvällen och orkar vi inte gå dit så kräver jag en efterhögskoleprov öl.
Eller två.
Jag är inte kinkig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar