söndag 16 augusti 2009

Back To The Grind

Så vart det söndag natt återigen. Helt tokigt.
Men iaf.

Lördag på WoW blev det också. Regn och dåligt ljud. Att ljudteknikerna aldrig lär sig. Jaja. Men drag i högtalarna blev det på My Bloody Valentine. Som förväntat. Vampire Weekend var en nostalgitripp. Basement Jaxx körde på och äntligen kunde jag tokdansa sönder mina chucks. Alltså bokstavligt talat. När dom vart förband till Robbie Williams för några år sedan var det ju bara jag och Oskar som visste vilka dom var. Kändes det som iaf. Då tokdansade vi i öltältet, men nu i år hade jag sällis av några tusen till som dansade. Fin fint.

Hittade mig dessutom en pojk med alldeles för rött hår och blonda ögonfransar för sitt eget bästa. Fint.

Och inte blev det nåt Ladyhawke heller. Kön ringlande lång upp på mot Poseidon så det bidde en öl eller två på Avenyyyyn. Jösses.

Men jag drog mig vidare till kollektivet på tredje lång där det dansades, shotades tequila, skrattades och kramades långt in på morgonkvisten.

Och som sig bör på en söndag vankades det pizza på andra lång med bästa sällskapet. Det hittades fina vänner under tiden och bekanta ansikten som alltid.

Och så vart klockan lite efter 1 på natten och jobbet börjar efter min lilla minisemester. Kan ha varit några av mina finaste dagar dessa hära.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar