söndag 9 augusti 2009

My Sugar Is Raw

Vart tar tiden vägen? Nä, men seriöst? Klockan är lite efter halv tre natten söndag/måndag. Asså, allvarligt, jag hänger ju inte med!!!!

Tydligen har det redan gått 10 dagar på augusti. Och jag har jobbat sommarens sista konsert på Ullevi. Och som ytterligare ett bevis för att tiden bara flyger iväg är när jag inser att jag precis firat 5 år på stället. 5 år, mängder med upphällda öl och sälj i kassan. Tänk vilken liten sparvunge jag var för 5 år sedan. Visst, kanske inte heeelt tappad bakom flötet, men det känns som jag var en annan person då.

Någon som inte vågade vara sig själv helt och hållet, för det testade jag ju, och vilket helvete jag fick. Fan, kids är inte snälla mot varann.

Men, så hittar man lite guldkorn till vänner, man släpper garden liiite iaf och så vaknar man up i sängen en morgon och inser att nu jävlar har jag hittat hem.

Så, kärlek till alla <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar