onsdag 19 augusti 2009

Tlött

Fick sovit 8 timmar. Vilket innebär att jag kommer vara speedad tills på lördag ungefär. Ser verkligen fram emot långa vakna nätter...

Bror min mötte spontant upp mig efter jobbet och bjöd mig på sen nattamat medans vi pratade kärlek och allt vad det innebär. Vi kom på att vi mer eller mindre har samma problem. It runs in the family I guess...
Men jag försökte förklara hur girls tänker, och han försökte förklara hur pojkar tänker. Gick sådär alltså.

Efter någon timme gav jag mig hemåt med mina tankar som sällis (för att nån idiot har snott min ipod ju!!!!) ända tills jag kom till andra lång där jag träffade Tuppa och fick lite kramar som väckte mig ur tankeverksamheten.
Kramar är fint.

Och eftersom insomnian har mig i sitt grepp tror jag bestämt att jag sätter mig på balkongen med cigaretter och Stephen King som sällis. Jo, och hostmeducinflaskan också såklart. Hello morfin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar