fredag 14 augusti 2009

Cause you never were and you never will be mine....

Sanningen svider. Men ingen idé att bli helt emo, vi är ju mitt uppe i WoWandet och första dagen i Slottis vart riktigt fin.

För ett år sedan åkte jag alena upp till hufvudstaden för Accelerator där det vankades Foals och Band of Horses som mina största dragplåster. Att det sedan levererades MGMT, Vampire Weekend, Black Kids och The Teenagers blev ju bara grädde på moset. Nu äter jag ju inte grädde, men, ja ni fattar....
Nu fick jag alltså se de skäggiga herrarna mitt på dagen i ett solvarmt Slottis. Lite off alltså.

Och så Sveriges snyggaste artist - Robyn!
Min nyinköpta tischa med Neneh Cherry kom till sin fulla rätt när det bidde duett och låten Manchild. Kalla det ödet eller vad ni vill.

Springmarsch till kollektivet på tredje lång i vår lilla "paus" där det lagades mat och dracks öl i mängder.

Och så fortsatte kvällen där i Slottis med musik och goa vänner. Total urladdning på Röyksopp blev det också. Mycket folk i tältet som blev helt bananas när musiken drog igång. Fint som snus!

TBC

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar