torsdag 13 augusti 2009

Sammantaget

Att 3 dygn kan gå så fort!

Innan jag visste ordet av var jag tillbaka på Landvetter efter ett grymt intensivt Londonbesök. Det powershoppades, klättrades i trappor på hotellet och fikades i Kengsington Gardens. Sedan var det dags att hoppa på tunnelbanan ut till Heathrow där det satts i kö med flygplan innan TO.

Och väl tillbaka på svensk mark planerades en liten kupp på Hagabion. Det öppnades upp efter stängning, och så serverades Broder Daniel Forever med en öl till. Himla fint avslut på kvällen.

Man vaknar upp i sin säng som befinner sig i lägenheten som det varit 3e världskriget i. Eller det verkar så. Så himla stökigt var det länge sedan det var. Men att hoppa över resväskor och skivor räknas väl som motion?!?!?!

Och torsdag helt plötsligt!

Vankades biljettutskrift i Linné för Way Out West, men så klantade sig eventim.se och jag får tillbringa en massa tid med supporten. Som tröst fick jag hemmagjord potatis/purjolöksoppa och jag var så åpen att jag åt upp allt. Dom försäkrade mig att det var helt ok dock, så helt otrevlig vart jag ju inte!

Och så iväg för att lägga till lite bläck på kroppa. Dagens offer var höger vad där det skrevs Nosce Te Ipsum. Google is your friend...

Sedan tappade jag bort ipoden. Hoppas evinnerligt att den ligger kvar på
jobbet. Men med min otur är den puts väck. Min bebis. Mitt liv....

Men avslutade kvällen med öl, tveksamma beslut och sedan världens bästa band: The Bronx!!!! Offrade vovvarna på Kulturkalaset. Och Hajen i kyrkan. Men herrejävlar! Visst var det värt det! Har ju fortsamt blåmärken från spelningen med jänkarna från februari då jag såg dom på Loppen. Blev uppdragen på scen av sångaren och dängde i hela vänster ben. Det kan vara den bästa kvällen i mitt liv förövrigt. Och dagens spelning gick inte av för hackor den heller.

Så nu kan vi Way Out Westa bäst vi vill, för en finare inledning kan jag knappt tänka mig.

Go Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar