tisdag 4 augusti 2009

Peppen

Orka vara emo längre liksom!
Ryckte mig i kragen (eller sjalen kanske närmare bestämt) och bestämde mig för att inte orka bry mig.

Kanske beror det på att jag äntligen fick sova längre än 2 timmar i sträck (2 timmar/natt/nästan 3 dygn = ingen hit) Nu brukar jag ju kanske snitta en 3-4 när jag jobbar men jobbet har vart lite värre än vanligt.

Men så börjar det lossna på en liiiiiten kant och folk är underbara och så känns allt bättre.

Det kanske beror på att jag insett att jag måste släppa en del saker och människor vilket gör hjärtat lättare.

Allt löser sig, det gör det ju jämt. Men det dära nattsvarta hålet som äter upp en innan dess är hemskt.

Men nu jävlar! - det ryktas om sol imorgon och jag tänker utnyttja det till max ifall den gula saker bestämmer sig för att slå sig igenom molntäcket som legat över Göteborg senaste veckorna.

Så jag blir lite ytlig och målar naglarna kornblå och gör upp planer för helgen när minisemestern börjar.

Hepp, pepp orkar inte mera depp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar