söndag 2 augusti 2009

Nattaångest

Klockan är halv 3.

Jag:

Har överdoserat lite hostmedicin efter en hostattack som inte var utav denna värld.
Målar naglarna med billigt skrikrosa lack inhandlat i Grekland förra året.
Ältar minnen alldeles för mycket.
Har på tvn men på mute.
Har träningsvärk i hela ryggen efter lillebrors knådande.
Tummar lite på böckerna i bokhyllan men orkar inte ta tag i en ny bok.
Konstaterar att jag nästintill brutit totalt med min pappa.
Röker i ren frustration/desperation.
Ska fira min mormor som fyller år.
Saknar någon att dela mina nätter med.
Vill flytta till en större lägenhet, men vill inte lämna majorna för det är här jag för första gången känner mig hemma.

Tror att jag trots all jävlighet har mitt bästa år ändå.
Vet i fan ifall det blir bättre eller sämre med det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar