tisdag 18 augusti 2009

Lista

Alla häftiga människor gör listor till höger och vänster och jag vill ju inget hellre än att vara häftig själv (hahaha, jomenvisst!!)

Whaaaaatever, här kommer min version:

Pepp!

- Pontus som visade mig sin favvokonstnär. Jag blev knäsvag och varm i hjärtegropen. Och lite småkär i Pontus för sin braiga smak.
- Fick långlunch med Kicks. Nej, inte butikskedjan utan kompisen.
- Lägenhetsvisning. Jaop! 3 gator från mig kanske min nya bostad finns.
- Köpenhamn som hägrar runt hörnet.
- Alla sköna vänner som hade spontan ungdomsgård nere på jobbet idag.
- Vädret. Inte coolt nånstans att nämna väder, I know, men sol! Och blå himmel!
- Pojk som erbjuder sällis miss i nassen.

Depp.

- Ipoden som är borta. Le sigh. What to do? Mitt liv är borta.
- Vännerna som är på romantisk resa. För jag blir ju lite ensammen kvar här hemma.
- Städning i lghn som måste bli av. Pronto. Orka liksom.
- Vänner som bangar öl. Hallå, öl!
- Pengabristen. Pengarna är räknade till sista 20lappen.
- Håret mitt som växer som ogräs. Och inte har jag råd att klippa mig heller.
- Snabb/slarvfärgning av tidigare nämnt hår som slutade med lila/svarta fläckar överallt. Alltså överallt. Väggar, badkar, handfat, golv, spegel you name it.
- Allmän ångest över saker som gjorts och inte gjorts.
- Träffade exet på stan. Med barnvagn. Snacka om käftsmäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar