fredag 28 augusti 2009

So fine!

Oj, oj, oj vilken kväll vi hade i torsdags. Morgonen började med lite ångest över hantverkarna som skulle husera i lägenheten, men när jag väl flängt runt och letat upp extranycklar och jag vet inte allt, så läser jag en gång till på lappen och inser att det var ju nästa vecka dom kommer. Fail.

Efter jobbet begav jag mig äntligen till finaste Helen som klippte bort my sorry excuse for a haircut. Och lös på saxa gick hon. Ge det en 3 veckor så är det perfa. Men så himla gott att bli av med allt hår. Ser det oftast som en nystart att klippa mig. Och det ska guuudarna veta att jag behöver.

Men Svanen dårå?

Jo, men klart att vi gick dit! Kom precis lagom till att Telepathe gick upp på scen och crushen var ju total. Girlsen vart ju så fina och nästan så späda att dom skulle knäckas av en vindpust. Tur att man vet att dom är från dah hood från stora äpplet across the pond, så visst ska dom la klara av lilla ghettogötet....



*crushar så hårt att det blir lite töntigt*


Efter alldeles för många öl, seg promenad hem, halv 3-terapi på parkbänk, 4 timmars sömn, jobb och skyfallet som inte var av denna värld landade jag i soffan och vaknade 6 timmar senare.
Med potentiell nöff nöff i kroppen.
Men ORKA gå till fabror doktor IGEN och få ännu mer meducin som inte hjälper.
Öl hjälper. Så imorrn ska det jobbas på att bli frisk.

Nu går jag loss på Battle Royal. Hepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar