söndag 30 augusti 2009

Review

Söndag igen då alltså!

Men innan den nya veckan startar kan man ju samla ihop helgen.
Den har varit händelserik, minst sagt.

Det hela började med fredagskvällen som jag sov bort. Stabilt att vakna 00.20 och vara så grymt opepp på att ge sig ut bland folk. Lika bra att skita i det helt då.

Men mer pepp vart det på lördag!! Då träffades bror min och jag först på andra lång och sedan slöt allehanda fint folk upp. Det dracks öl och snackades med blondin på besök från amerikat. Och sedan utlovades himla bra avslut med Alla får ligga. Det dracks om möjligt ännu mera öl och hittades en vilsen kanadick. Tidigt hann det bli innan jag kom hem innanför dörren här i majorna.

Och söndag då blev det också då till sist.
Det vankades kalas och visst blev det det!
Plockat björnbär, klappat kattunge, mat fick vi också och det bästa med kalas? Man slipper ju diska! Är det något jag verkligen ogillar här i världen så är det att diska. Så himla onödigt ju att stå böjd som en fällkniv och bli alldeles läskigt skrynklig. Räcker med att man blir skrynklig när man bli gammal ju. Varför börja redan nu liksom???

Så som avslutning på veckan drar jag på mig raggsockarna och kollar på Twin Peaks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar